Bestellen
Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen omtrent het bestellen.
Er zijn meerdere mogelijkheden om een product te vinden:
- Bekijk de categorieën in het menu aan de bovenkant of de linkerzijde van de site.
- Maak gebruik van de filters om een zoekopdracht te verfijnen.
- Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina. Je kunt zoeken op merk, productnaam, omschrijving, EAN-code of productnummer.
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:
- Ga naar het product van je keuze. Klik op de grote groene button ‘In winkelwagen’.
- Klik op ‘Verder winkelen’ om het assortiment verder te bekijken of klik op ‘Naar winkelwagen’ om te betalen.
- Vul je gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens, Bezorgen, Betaalwijze, Afronden.
- Aan het einde van de stap ‘Betaalwijze’, wanneer je de aankoop bevestigd, is je bestelling definitief.
- Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.
- Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.
Nee, dat is niet mogelijk.
Het is mogelijk om jouw pakket op een ander adres af te laten leveren. Het is echter niet mogelijk om jouw pakket te laten afleveren bij een afhaalpunt.
Jouw bestelling wordt gratis verzonden vanaf een bestelwaarde van €30,-. Tot die tijd betaal je verzendkosten voor je bestelling.
Mocht je jouw bestelling nog willen wijzigen, adviseren wij ons te bellen of om ons te e-mailen. Zodra het pakket verstuurd is, is het namelijk onmogelijk om jouw bestelling nog te wijzigen.
Stuur gerust een e-mail naar info@kapstokschuur.nl.